Lynch 1

Plek voor de weerwolven om te overleggen
Plaats reactie
katie
Berichten: 23
Lid geworden op: 04-05-2016 21:55

Lynch 1

Bericht door katie » 09-05-2016 12:28

Wie gaan jullie voor?

Ik neig het meest naar Destination, ze is erg actief in het topic maar niemand lijkt echt op haar te stemmen.

Op Bokt wil ik dat dan melden met iets als: "Ik heb gestemd op Destination. Ze is actief in het topic maar ik vind haar posts niet heel inhoudelijk. Zou ze wat te verbergen hebben?"

Shailah
Berichten: 79
Lid geworden op: 04-05-2016 20:55

Bericht door Shailah » 09-05-2016 12:36

Ik heb het volgende gedaan, omdat banjer van weerwolf wordt verdacht, omdat ze teveel meegaat met andere. Dat risico wilde ik niet lopen en heb daarom op totaal iemand anders gestemd.

Het volgende staat in het topic:
"Ik heb gestemd op GentleGiant. Ik kan van haar weinig hoogte krijgen en echt verdenkingen uiten oid doet ze niet. Ook haar reden om op selina te stemmen is er niet, waardoor ze maar meewaait op de stromingen van andere. Dus ik denk dat het haar heel goed uitkomt dat er een aantal selina verdenken."

Ik hou ondertussen in een kladje de stemmen welke openbaar zijn geplaatst bij in een kladje:
Selina IIII
Biebz I
Banjer II
Mondy I
GentleGigant I
Destination (waarschijnlijk I van Neej)

GreenDragon
Berichten: 72
Lid geworden op: 04-05-2016 21:33

Bericht door GreenDragon » 09-05-2016 12:50

Mijn tekst; heb dus op Biebz gestemd:

Ik heb ook gestemd.
Heb zitten twijfelen tussen Selina en Biebz; ik weet niet waarom maar ondanks dat ze zich erg verdacht gedraagt, denk ik niet dat Selina een wolf is. Misschien wel een andere speciale rol; en zo iemand wil je er niet uit (en gewone burgers ook niet natuurlijk).
Ik kies dus toch voor Biebz...ze was hier altijd erg aanwezig; tot net na de lunch...mss omdat ze een wolf is en niets wilt zeggen dat haar verdacht kan maken? Ze kan het ook gewoon druk hebben natuurlijk; maar als dat het geval was, dan had de "lunch" toch niet al zo vroeg plaatsgevonden denk ik dan...22uur was de deadline maar de mislukte lunch werd al een stuk eerder gepost.

Ik heb voor Biebz gekozen; zodat ik geen "meeloper" ben, maar iemand die zelf nadenkt en met "goede" argumenten komt. Tegelijk probeer ik ook niet te zeker over te komen, of alsof ik mensen in een bepaalde richting wil sturen.
Hopelijk vertrouwen mensen mij ook meer als Selina eruit gaat en ook echt geen wolf blijkt te zijn.
Denk niet dat iemand mij op dit moment verdenkt?
Banjer is de enige op dit moment, denk ik, die verdacht wordt.

Goed dat tot nu toe de stemmen verdeeld zijn. Zo is het moeilijker om ons aan elkaar te linken

Shailah
Berichten: 79
Lid geworden op: 04-05-2016 20:55

Bericht door Shailah » 09-05-2016 15:18

Banjer is inderdaad momenteel de enige. Ik verwacht niet dat iemand mij verdenkt nog :mrgreen:

Banjer
Berichten: 51
Lid geworden op: 07-05-2016 17:25

Bericht door Banjer » 09-05-2016 15:27

Hihi en ik ben bij voorbaat al verdacht :lol:
Grrrr!!!!

Selder
Berichten: 39
Lid geworden op: 04-05-2016 22:28

Bericht door Selder » 09-05-2016 21:00

Ik heb op iemand 'onschuldig en niet opvallend' gestemd: Neverland, zonder dat ik in het topic zeg op wie ik gestemd heb

GreenDragon
Berichten: 72
Lid geworden op: 04-05-2016 21:33

Bericht door GreenDragon » 09-05-2016 21:53

He lijkt er wel op dat Selina eruit gaat; ben benieuwd of ze een burger is of iets anders!

Plaats reactie